teenagedreams

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

2011, my life.

Av anonym flicka - 18 januari 2011 20:07

Jag har fått två " haters " som hatar mej. Som vet allt om mej och hackar på mej vad jag än gör.

Jag försöker strunta i dom, men det är fan inte lätt.

Det är jävligt svårt när den man älskar är 1000 mil bort från mej. I ett annat land och man vet inte när han kommer hem.

Och så är det sjukt svårt att låtsas älska sin " bästavän " när man i själva värket hatar henne .

Det är sjukt jävla jobbigt att gå omkring med ett fejkat leénde hela dagarna.

Det är sjukt jobbigt att gå i en skola , som man hatar.

det är svårt att veta att alla vet vem den man älskar är, och alla hatar honom.

Det är svårt när en i familjen inte mår bra.

Det är svårt att leva helt enkelt.

Det enda positiva i mitt liv är mina fyra bästa tjejkompisar. <3

Ni vet vilka ni är, och ni vet att ni betyder.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym flicka - 17 december 2010 18:07

LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG JAGÄR SÅ GRYMT , SJUKT , JÄVLA LYCKLIG allvarligt, jag gråtar fan av glädje jag älskar dej o du älskar mig ...

Av anonym flicka - 21 november 2010 18:48

Hela livet rullar på Förutom jag, jag står still Jag står till och väntar väntar på nånting som jag inte vet vad det är Kanske en förändring men vill jag verkligen förändras? Nej. Så jag fortsätter att vänta Utan nåt att vänta på. ...

Av anonym flicka - 21 november 2010 18:44

jag tittar framåt med en blick som blinkar utan glädje, men jag vet att det blir bättre för efter regnet kommer solsken Jag ska aldrig sluta kriga, Kommer aldrig bli besegrad ~Lev som om det var din sista dag, Dröm som om du levde föralltid~ ...

Av anonym flicka - 21 november 2010 18:30

lol, förra inlägget kopierade jag från min gamla blogg, Texten var skriven till min dåvarande pojkvän, Och vi hade det lite knas i vårt förhållande just då, Så kände för att skriva av mig lite där. ~bye ...

Av anonym flicka - 20 november 2010 22:12

jag skulle kunna göra allt för dig. seriöst, vad som helst bara för dig. Jag skulle kunna offra mitt liv, bara för att du skulle må bra.Är du lycklig blir jag lycklig. Är du ledsen så tröstar jag dig. Jag lever i ett jävla mörker, och du är det...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards